راسا پرواز آدراپانا

اولین و تنها مرکز تخصصی ارایه دهنده در دو بخش موسسه مشاوره و خدمات ویزا و آژانس هواپیمایی

راسا پرواز آدراپانا

اولین و تنها مرکز تخصصی ارایه دهنده در دو بخش موسسه مشاوره و خدمات ویزا و آژانس هواپیمایی

راسا پرواز آدراپانا

اولین و تنها مرکز تخصصی ارایه دهنده در دو بخش موسسه مشاوره و خدمات ویزا و آژانس هواپیمایی
شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی راسا پرواز آدراپانا به عنوان اولین و تنها مرکز تخصصی در دو بخش «موسسه مشاوره و خدمات ویزا» و «آژانس هواپیمایی»، طیف کاملی از خدمات مسافرتی و گردشگری و امور ویزا را به شما عزیزان ارائه می نماید.
خدمات ما در بخش آژانس مسافرتی :
• صدور بلیط ایرلاین های داخلی و خارجی
• برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی
• رزرواسیون هتل در سراسر دنیا
• برگزاری و اجرای توهای گردشگری، نمایشگاهی و تجاری
• صدور بیمه نامه مسافرتی
خدمات ما در بخش ویزا :
• مشاوره
• ترجمه
• تکمیل فرم سفارت
• تعیین وقت سفارت
• پیکاپ پاسپورت
و برگزاری «تور انگشت نگاری ویزای کانادا»
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در خصوص سفرهای نوروزی و مراحل اخذ ویزا با مشاورین ما تماس حاصل نمایید :
«راسا پرواز آدراپانا»
تلفن : ۸۸۵۴۲۰۹۴-۰۲۱
تهران ، خیابان بهشتی ، خیابان سرافراز ، برج موج ، واحد ۱۴ و ۱۵
www.adrapanatravel.com

  • ۰
  • ۰

شرکت وی اف اس گلوبال (VFS) چیست و چرا مهم است ؟

اخیرا سفارت خانه های زیادی در ایران پذیرش پرونده های مربوط به اخذ ویزا را به شرکت خصوصی وی اف اس گلوبال (VFS) واگذار نموده اند. اما وی اف اس گلوبال چیست ؟

وی اف اس گلوبال یا همان مرکز وک (VAC)، شرکتی خصوصی است که کارهای مربوط به بررسی و جمع آوری مدارک و همچنین خدمات مربوط به بیومتریک (ثبت اثر انگشت و تصویر چهره) را در جهت تسهیل خدمات کنسولی انجام می دهد.

این شرکت در سال 2001 در هند فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر در 129 کشور دنیا و با نزدیک به 2500 مرکز در جهت تسهیل امور کنسولی فعالیت میکند.

شرکت وی اف اس گلوبال (VFS) در سال 1394 با همکاری سفارت انگلستان فعالیت خود را در ایران آغاز کرد. بعد از این زمان سفارت خانه های دیگری از جمله فرانسه (تیر 1396)، هلند (مرداد 1396)، نروژ، سوئد و اتریش خدمات پذیرش ویزای خود را به این شرکت واگذار کردند.

وی اف اس گلوبال (VFS)

وی اف اس گلوبال (VFS)

در واقع اگر شما قصد دریافت ویزا از این کشورها را داشته باشید، جهت انجام امور مربوط به تشکیل پرونده و احراز هویت، به جای مراجعه به سفارت، می بایست به مراکز این شرکت که با نام VAC یا همان Visa Application Center شناخته می شوند مراجعه نمایید.


مطلب پیشنهادی : نحوه دریافت وقت سفارت


توجه داشته باشید که هر مرکز به صورت اختصاصی کارهای مربوط به یک سفارتخانه را انجام خواهد داد. بنابراین قبل از مراجعه به مراکز مربوط به سفارتخانه هر کشور، می بایست از آدرس صحیح آنها مطلع شوید.

وی اف اس گلوبال فقط مجاز به ارائه خدمات پشتیبانی اداری از جمله جمع آوری درخواست های ویزا و پس دادن پاسپورت ها در نامه های مهر و موم شده به متقاضیان بوده و تصمیم گیری در مورد صدور یا رد کردن ویزا و زمان پردازش یک درخواست ویزا توسط سفارتخانه ها انجام می شود.

وی اف اس گلوبال (VFS)

وی اف اس گلوبال (VFS)

در واقع وی اف اس گلوبال نقش و یا تأثیری در نتیجه درخواست ویزا ندارد و هیچ گونه مشاوره ارزیابی مربوط به ویزا به متقاضیان ارائه نمی دهد.

وی اف اس گلوبال هیچ گونه وابستگی به هر نوع نهادی (مثلاً شرکت های مسافرتی، ادارات تایپ و تکثیر، آژانس های رزرو پرواز و بیمه های مسافرتی) در ایران برای ارائه هرگونه مشاوره مربوط به ویزا یا خدمات به متقاضیان ندارد.

لطفاً مطمئن شوید که فقط از کارکنانی که واقع در داخل محوطه VAC هستند خدمات دریافت می کنید. کارکنان مرکز VAC به راحتی از طریق یونیفرم رسمی وی اف اس گلوبال، مدال های شناسایی و برچسب های اسم، قابل شناسایی هستند.

برای گزارش دادن در مورد اشخاص یا نهادهایی که ادعا می کنند از نمایندگان مجاز وی اف اس گلوبال هستند یا در مورد هرگونه مسائل مرتبط این چنینی، لطفاً با آدرس https://www.vfsglobal.co.uk/iran/feedback_complaints.html مکاتبه کنید.

سوالات متداول :

آیا می توانیم برای دریافت ویزای کانادا به این مراکز در ایران مراجعه کنیم ؟

خیر! همانطور که گفته شد، دفاتر VAC برای هر سفارتخانه به صورت اختصاصی راه اندازی می شوند. از آنجایی که کشور کانادا سفارتخانه فعال در ایران ندارد، می بایست جهت انجام امور مربوط به اخذ ویزای کانادا به مراکز VAC در آنکارا، استانبول، دبی و یا ارمنستان مراجعه نمایید.

آیا نتیجه پرونده توسط مرکز VAC مشخص می شود؟

خیر! مراکز VAC تنها وظیفه جمع آوری پرنده و انجام امور مربوطه جهت ارجاع به سفارت را بر عهده دارند و تصمیم گیری در مورد قبولی و یا رد درخواست ویزا توسط این مراکز انجام نمی شود.

اقدامات امنیتی

لطفاً توجه کنید که دسترسی به مرکز VAC تنها منحصر به متقاضیان ویزا است. تنها موارد مستثنی از این اصل عبارتند از:

کودکان زیر 18 سال که نیاز به همراهی والدین یا قیم دارند.(پرسنل مرکزدرخواست ویزا نمی توانند چنین نقشی را ایفا کنند)

افراد سالخورده و بیمار و یا متقاضیان معلول که نیازمند کمک جهت ارائه درخواستشان هستند.(متقاضیانی که شامل این گروه می شوند باید درهنگام رسیدن به مرکز، کارکنان امنیتی را مطلع سازند.)

 
ad

گوشیهای موبایل و تبلت ها در مرکز VAC مجاز هستند، اما آنها باید در حالت سکوت و یا لرزش قرار بگیرند.این حالت ها باید قبل از ورود به مرکز VAC فعال شوند. دستگاههایی که قابلیت فعال سازی این موارد را ندارند نمی توانند به داخل VAC آورده شوند.

تحت هیچ شرایطی عکاسی، فیلمبرداری و یا ضبط صدا مجاز نمی باشد. چنانچه درحال انجام کار با پرسنل مرکز VAC هستید، گوشیهای موبایل باید دور از دسترس باشند.

هر متقاضی در مرکز VAC مجاز به حمل تنها یک کیف به سایز معمول برای جا شدن در کابین هواپیما (55 در35 در20 سانتیمتر) یا (21.5 در13.5 در 8 اینچ) می باشد. کیف های بزرگتر نمی توانند به داخل مر کز آورده شوند و باید در مکان دیگری نگهداری شوند.

وی اف اس گلوبال (VFS)

وی اف اس گلوبال (VFS)

مواردی که به دلایل امنیتی نمی توانید در مرکز VAC به همراه داشته باشید عبارتند از:

انواع ابزارهای باطری دار و یا الکترونیکی مانند دوربین، تبلت ها، کاستهای صوتی/ویدئو، دیسکهای فشرده، MP3، فلاپی ها، لپ تاپ ها و یا دستگاه پخش موسیقی قابل حمل، هارد دیسک، درایو قلمی/انگشتی، دستگاههای جاسوسی، دستگاههای ضبط صدا و یا هر نوع دستگاهی که در روند کار اختلال بوجود آورد.

  • بسته ها یا پاکتهای سربسته.
  • هر نوع وسیله قابل اشتعال نظیرجعبه کبریت، فندک، سیگارهای الکتریکی و سوخت.
  • هر نوع اشیاء تیز نظیر قیچی، چاقوهای جیبی، ناخن گیر.
  • هر نوع اسلحه یا اشیاء سلاح مانند و یا مواد منفجره.
  • موارد دیگری هم هستند که ممکن است برطبق نظر کارکنان امنیتی ممنوع باشند.

لطفاً توجه کنید: مرکز VAC قادر به نگهداری از اشیاء ممنوعه نیست. متقاضیان می بایست قبل از ورود به مرکز VAC اقدامات لازم جهت نگهداری از متعلقاتشان را مهیا سازند.

قانون حفاظت از داده ها

قانون حفاظت از داده ها، اداره ویزا و مهاجرت انگلستان و VFS Global را از ارائه هرگونه اطلاعات در مورد درخواست نامه به هر کسی غیر از متقاضیان ویزا و یا نماینده مجازشان منع می کند.

  • ۹۶/۰۶/۲۰
  • adrapana group

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی